Pages

14 Mart 2012 Çarşamba

Sivas Katliamı

Bilindiği üzere bugün sivas katliamının zaman aşımına uğradığına dair karar çıktı,
insan hakları mahkemesinden....
Ve Bülent Arınçın yaptığı açıklama bu...




Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Sivas Davası'nın zaman aşımından düşmesiyle ilgili açıklamalarda bulundu. Arınç, olayda kusuru olan kamu görevlileri hakkında soruşturma başlatılabileceğini söyledi.

mahkemenin verdiği karar mevcut sanıkların kamu görevlisi olmadığıyla ilgiliyse yapılacak bir işlem daha var.
Eski Sivas Milletvekili Ziya Halis, olaylar sırasında başta vali olmak üzere, dönemin İçişleri Bakanı’nın, Başbakanı'nın olayda ihmali olduğu kanaatinde. Ankara’daki bürokratların olaya kayıtsız kaldıkları, olaya basit bir olay gözüyle baktıkları ve göz göre göre insanların yakılmasına sebep olduklarına dair iddiası var.
'Kamu görevlisi olsaydı yargılamaya devam ederdik' diyor. Olayın bu boyutunun yeni bir sayfa açılması mümkün. Kusuru bulunan ya da düşünülen kamu görevlileri hakkında bir soruşturma başlatılabilir.

Dönemin valisinden, İçişleri Bakanı’ndan, olaya kayıtsız kalanlardan kimlerse o kişiler bir soruşturma yapılarak, asli fail olmasalar bile olaya dolaylı olarak sebebiyet veren kişilerin yargılanması gerekir. Ben şahsen fayda görüyorum. O olayda hayatlarını kaybeden tüm yurttaşlarımıza Allah’tan rahmet diliyorum.
YARGITAY BAŞKANI: YARGI SÜRECİ DEVAM EDİYOR
Yargıtay Başkanı Nazım Kaynak da Sivas Davası'nda mahkemenin zaman aşımı kararı ile ilgili olarak "Yargı süreci devam ediyor" dedi.
GÖZLER DÖNEMİN YÖNETİCİLERİNDE
Arınç'ın yaptığı açıklama sonrası gözler, dönemin üst düzey yöneticilerine çevrildi. Sivas’ta Madımak katliamının yaşandığı 2 Temmuz 1993 tarihinde görevde olan isimler şunlardı:
Başbakan - Tansu Çiller
Başbakan Yardımcısı - Erdal İnönü
İçişleri Bakanı - Mehmet Gazioğlu
Sivas Belediye Başkanı – Temel Karamollaoğlu
Sivas Valisi - Ahmet Karabilgin
Sivas Emniyet Müdürü – Doğuhan Öner
Jandarma Alay Komutanı - Albay Oktay Birerdinç
MİT Müsteşarı – Sönmez Köksal
Emniyet Genel Müdürü - Yılmaz Ergun
Jandarma Genel Komutanı – Org. Aydın İlter

Peki Ben Şimdi Şunu Söylüyorum Akp Hükümetine...
Yakın Bir geçmişte ..Bizim,bu üç kavramla yapılıp bir yerlere iri-iri yazılmış bir ibaremiz vardı. 
IO Nasıl bir şeydi hatırlıyormusunuz ?
''Adelet Mülkün(Devletin)Temelidir.!mi diyordu ?
Evet Böyleydi Galiba..Peki o adalet bugün nerede ?


Allah-u Ekber nidaları ile insan yakmak yobazlıktır
Allah-u ekber derken söylediklerini anlamayanlar
Allah'ın ekber yani TEK HAKİM oldugunu olmadan bunu dilleriyle söyleyenlerdir!
Eger Allahın EKBER yani TEK HAKİM oldugunun bilselerdi
İnsanları Diri Diri yakmak gibi bir yetkiyi ALLAH'ın kendilerine vermedigini bileceklerdi!!!!!


Evet Burada Ben Kendi Yorumumu Yazıyorum Ve Lanet Ediyorum O Gün Bu Katliamı Yapanlara
Yalan Dolan Haberlerle İnsanları Kandıranlara 
Sırf Bir Seyin Üstünü örtmek için 
konuyu saptıranlara helal olsun diyorum ve cok güzel galeyena geliyor bu millet
Öyle sanıyorsunuz ama yanılıyorsunuz
Bir Gün Sorulacak Bu Hesap


Sivas Katliamında Hayatını Kaybeden İnsanlarımıza
Allah'tan RAHMET DİLİYORUM
MEKANLARI CENNET OLSUN


                                                                                                                     Kadir Çetin


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder